Kako po novem pri telefonski prodaji ostati na varni strani zakona


Zakon o varstvu potrošnikov (novela ZVPot-F) od 13. junija 2014 od podjetij zahteva, da oseba, ki v imenu podjetja vzpostavi telefonski stik s potrošnikom z namenom sklenitve pogodbe na daljavo, na začetku pogovora predstavi firmo in sedež podjetja ter potrošnika seznani "o komercialnem namenu klica". Obenem mora potrošniku obvezno podati tudi določene informacije, med drugim tudi o pogojih, rokih in postopku za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe.
Globa za kršitev zakonskih zahtev znaša od 3.000 do 40.000 EUR za podjetje in od 1.200 do 4.000 EUR za odgovorno osebo!

Navedeno pomeni, da morajo podjetja, ki prodajajo potrošnikom po telefonu, najprej poučiti osebe v klicnih centrih o tem, kako morajo in smejo komunicirati s potencialnimi kupci in katere informacije jim morajo podat, obenem pa razmisliti tudi o tem, kako, s kakšnimi besedami potrošnika obvestiti "o komercialni naravi klica", ne da bi ga hkrati že na samem začetku popolnoma odvrnili od nakupa in sploh od komunikacije.




Avtor: Pravna pisarna JK Group
 
Objavljeno: 9.7.2014

Oznake: pravno svetovanje
 

 
 

Vas zanima več?

   

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.