Kako se po novem veljavno sklene pogodba s potrošnikom po telefonu?


Zakon o varstvu potrošnikov (novela ZVPot-F) od 13. junija 2014 prinaša bistveno novost glede sklepanja pogodb po telefonu.

Poleg posredovanja določenih informacij in obvezne seznanitve potrošnika z dejstvom, da je klic komercialne narave, zakon določa še, da je pogodba sklenjena šele, ko jo potrošnik podpiše ali ko pošlje pisno izjavo, da sprejema ponudbo, ki mu je moral ponudnik pred tem poslati na trajnem nosilcu podatkov. Navedeno pomeni, da pogodbe zgolj po telefonu ne bo več mogoče veljavno skleniti in da bo lahko potrošnik od pogodbe, ki bi bila sklenjena na tak način, odstopil tudi po poteku 14 dni, ki jih zakon sicer predvideva za odstop od pogodbe, sklenjene na daljavo.

Navedeno pomeni, da bodo podjetja morala temeljito poučiti svoje ljudi v klicnih centrih, obenem pa uvesti učinkovit način pošiljanja ponudb ali pogodb ter hkrati vzpodbud za potrošnike, da bodo poslane pogodbe podpisovali oziroma potrjevali prejete ponudbe.




Avtor: Pravna pisarna JK Group
 
Objavljeno: 9.7.2014

Oznake: pravno svetovanje
 

 
 

Vas zanima več?

   

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.