Odstop potrošnika od pogodbe pri nakupu digitalnih produktov in vsebin


Zakon o varstvu potrošnikov (novela ZVPot-F) od 13. junija 2014 prinaša izrecno izjemo, kar se tiče potrošnikove pravice do odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo ali izven poslovnih prostorov. Splošno pravilo daje potrošniku 14 dnevni rok, v katerem lahko brez navedbe razloga odstopi od pogodbe, vrne kupljeno blago in zahteva vračilo kupnine; izjema od tega pravila pa se nanaša na digitalne vsebine, ki se ne dostavijo potrošniku na otipljivem nosilcu podatkov; gre npr. za pretočne (streaming) vsebine.

Pogoj za to, da potrošnik ne more odstopiti od pogodbe, je, da se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Navedeno pomeni, da bodo morala podjetja najprej diagnosticirati vsebine, ki ustrezajo opisanim kriterijem, nato pa primerno oblikovati besedilo soglasja in privolitve glede izgube pravice do odstopa od pogodbe oziroma bodo morala prilagoditi obstoječa besedila.




Avtor: Pravna pisarna JK Group
 
Objavljeno: 9.7.2014

Oznake: pravno svetovanje
 

 
 

Vas zanima več?

   

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.