Naša mnenja in nasveti



 
<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
 

Kako se po novem veljavno sklene pogodba s potrošnikom po telefonu?


Pogodbe, sklenjene zgolj preko telefona, niso več veljavne. Podpis na pogodbi oziroma pisan izjava o sprejemu ponudbe sta po novem bistveni za veljavnost pogodb. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Kako po novem pri telefonski prodaji ostati na varni strani zakona


Globe so previsoke, zato nujno seznanite potrošnika "o komercialnem namenu klica" in ostaih obveznih podatkih v primeru sklepanja pogodb na daljavo. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Kako je po novem urejena potrošnikova pravica do odstopa od pogodbe?


Pazite, da ustrezno obvestite potrošnika o zahtevanih podatkih, ker boste v nasprotnem primeru primorani sprejeti možnost odstopa od pogodbe v roku 12 mesecev. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Odstop potrošnika od pogodbe pri nakupu digitalnih produktov in vsebin


Storitev dostavljanja digitalne vsebine, ki se ne dostavijo potrošniku na otipljivem nosilcu podatkov, predstavlja izjemo od pravila glede pravice odstopa od pogodbe sklenjene na daljavo. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Kako potrošniku izročiti predpisane informacije in pogodbo v primeru pogodb, sklenjenih izven poslovnih prostorov?


Jasen in razumljiv način zagotavljanja informacij in pisnost le-teh, so po novem izrecne zahteve ZvPot. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Kako od potrošnika pridobiti veljavno soglasje za nakup pri spletni prodaji


Nikar ne pozabite na izrecno potrditev potrošnika, da pri nakupovanja v spletnem okolju izrecno potrdi, da se strinja s plačilom. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Katere informacije mora dobiti potrošnik pred sklenitvijo pogodbe na daljavo ali izven poslovnih prostorov


Podjetje naj zagotovi potrošniku nekatere informacije na obrazcu o informacijah v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa, na voljo pa mu dajte tudi obrazec z odstopno izjavo. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Kaj sme podjetje potrošniku sploh še zaračunati?


Pričnite s preverjanjem blaga in storitev, ki jih nudite potrošnikom, in ustrezno pripravite obvestila s soglasjem za nakup oziroma zaračunanje dodatkov ali pa se pripravite na to, da jih boste nosili sami. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Katere informacije mora po novem podjetje zagotoviti potrošnikom?


Še preden pogodba zavezuje potrošnika, mu morate zagotoviti določene informacije o blagu in njegovih pravicah. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


 

Novosti Zakona o varstvu potrošnikov prinašajo nove obveznosti in pasti za podjetja


Prilagodite splošne pogoje poslovanja, informacije o podjetju, izdelkih ali storitvah in o pravicah potrošnikov, ter druga obvestila (npr. soglasja in disclaimerje na spletnem mestu)novi zakonodaji.Globe so previsoke, odstopov od pogodb in vračila kupnin pa si tudi ne želite. Preberi več >

Objavljeno: 9.7.2014


<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
 

Vas zanima več?

   

Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke.